Followers

Friday, December 11, 2009

what should i do

huaaa dk spm dh bis pekse dh
aku next year lak
wah taun pnentu bai
cuak la gak
ngan keadaan,harapan parents aku
tekanan yg aku dpt hmpir setiap hari
tinggal tunggu masa untuk fius otak aku tercabut
dan aku akan jadi GILA
what!!gila
hahaha
yah mungkin kalo dh hari2 kene pressure kan
itulah parents aku
kadang2 aku pikir dyorg nie btindak ikut perasaan
tapi mungkin kerisauan mereka yg terlampau
terhadap perangai aku telah memaksa mereka bertindak sedemikian
huhuhu
inilah nasibku
x dapat nk ditangisi lagi
aku kene redha
jika ini yg tertulis untuk aku
aku akan hadapinya dengan tabah
ardah kene cari kekuatan ardah!!!
ye kekuatan yg telah lame sepi dari hidup ini
hatiku yg telah mati akanku hidupkan semula
akan ku baja dengan segala kasih sayang dariNya
kawan2 doakan aku dapat tangani dugaan ini dengan tabah
doakan ardah berjaya
doakan ardah tabah dengan segala dugaan yang bakal dihadapi
~syukran ya asdikoi~


p/s: lesen P ardah lmbt g nk kuar cne nk g sk 6jan2010 bru nk test jpj..huhuhu...ayah ardah akan blik dari menunaikan haji 28dis nieh...........

No comments:

Post a Comment