Followers

Saturday, December 12, 2009

am i can???

sejak kebelakangan dua nieh
aku asyik dgar lagu yg poba bagi kat aku
lagu 'yakinlah aku menjemputmu'by,kangen band
aku hayati gak r liriknya
coz poba kate lagu nie d kaitan ngan hubungan kami
stiap kali aku dengar aku terpikir
adakah aku dapat terus setia dengan dia??
adakah aku dapat terus membahagiakan dia??
sedangkan aku tau aku dah ada yg singgah di hati ini
ada juga aku terpikir apa guna dia jadi abg angkat aku
semakin aku pikir aku jadi semakin takut
takut untuk menghadapi kenyataan
takut dengan segala dugaan yg bakal datang
aku takut andai abg angkat yg aku sayangi ini berubah hati
dari ingin menjadi abg angkat aku kepada kekasih hati
semestinya aku xdapat penuhi permintaan dia
bila aku kenangkan setiap kali kami berhubung
dia melayan aku x seperti seorg adik
adakah salah aku menerimanya dulu
hadir dalam hidupku sebagai seorg abg??
ya andai dia hanya anggap aku sebagai seorg adik
x mengapa
aku takut andai d yg dah mencuri hati poba nty
dy xdpt terima hubungan kami
keakraban kami x seperti abg agkt dan adik agkt
si kekasih hatiku i'allah dapat menerima
ya aku sayangi poba sebagai seorg abg
kerana aku tiada abg
tapi sampai bila???
sampai bila???
selama nieh aku selalu bergantung dengan poba
dan si kekasih hati,muaz
tapi sampai bila poba dapat berkhidmat sebagai abg aku
sampai satu saat nty
dapatkah aku menerima pemergian dia
duhai hati,
terimalah engkau yg sememangnya kau perlu harunginya sendirian
kepada poba atau nama sebenar afiq syarafuddin bin ali azhar
andai satu masa
salah seorg dari kita akan meninggalkan satu sama lain
terimalah dengan redha
sesungguhnya ardah sayang sgt3 kat poba
thanx jd abg yg terbaik utk ardah
thanx a lot 4 everything
i will never forget you!!!!


p/s: poba & ardah dah jadi keluarga angkat since bln jun 2009....tempoh perkenalan kami singkat je..tapi dia telah cuba untuk menjadi abg aku yg terbaik

No comments:

Post a Comment