Followers

Tuesday, December 22, 2009

hmm :)

harinie aku masak asam pedas
teringat lak kt muaz
dia suka asam pedas
aku dari xreti masak asam pedas
secara tiba2 berkorbar-kobar nk blaja
haha
pcubaan pertama termasin sgt
umi gelak jep
ayah lagi jgn ckp
dia kate aku berangan nieh
percubaan kedua agknye tersedap sangat kowt smpi licin r
aku un xsempat makan
huhu sadis tol mase tu
sejak dari tu aku dh mula suka masak asam pedas
yg dulu aku rase cm payah je nk masak
haha mengikut kate makcik2 jiran nie
x susah mane un mawaddah oi
asl d usaha dapatla laki
mengong je jiran2 aku nie
sib bek la makcik2
hahaha
hmm sedar x sedar
dh hmpir setengah tahun gak aku kenal dengan dia
siapa dia??
hmm seorang lelaki yg bernama
muaz mohamad hamid
or aliya pgl dia atok
hahaha
well bak kata orang tua2 kalo benci seseorang uh jgn benci sgt
t padah jwbnye
hmm dulu ardah benci sangat muaz nieh
dhla kaco aku masa bertugas
dia ngan nazmi la
ish3
jahat gak mat surau nie kn
pastu tiba2 satu harinie
fath bagitau aku mamat nieh suka aku
x ke nk ngamok aku
dah la aku benci dia tbe2 owg kate dia ske aku lak
huh
ntah cne ek mse form 2 uh aku blik saing dia
hahaha
kononnye mase uh aku nk marah dia
lain lak jadinya
aku jd terkedu lak tbe2
ditambah lagi dengan dikejutkan oleh husnan
yg nmpk kami jln sme
huhuhu
soknye keco satu skola kami jln sme
malu gak r aku
haru la mane x harunya
huhuhu
then pastu aku buat bodo jep
mls nak layan gosip2 yg melanda
nek form 3 aku ngan dia jadi kawan
ntah cne ntah tbe2 aku dengan murah hatinye
nk terima dia jadi kawan aku
hahaha
agaknye mase tu aku x pikir p kowt
men taram je terima salam perkenalan org
buktinya aku d kawan yg dh berumur puluhan dh
siap couple g
haha
cm bengong je mase form3
kawan punya kawan tbe form 4 lak
form 4 aku senanye bengang ngan dak kelas amanah
kelas dia la
mane x bengangnye
tiap kali aku masok kelas uh je
name dia keluar kalo x de cikgu x pe jugak
nie cikgu ada siap cikgu disiplin g
yg x tahannye uh
c.nazilah tu
huhu
malu gak r aku
dlm diam si azri p bg nombor aku
kat dia
azri un bg nombor dia kt aku
haha
aku kaco mat surau nie dulu
hahaha
gatal tol aku kan
cam perigi cari timba lak kan
hmm mase uh x de r pikir pe
just nk berkawan jep
haha
kawan punya kawan hmpir birthday dia
lagi 3 hari cam tu kowt
n5tah cane aku un x ingat
dia luahkan isi hati dia
dan begitu juga dengan aku
hahahaha
agak lawak di situ
aku tau mesti susah untuk dia luahkan
siap nangis2 la
lawak betol
aku yg cuak dengar dia nangis
bersalah un d
p alhamdulillah dia dh luahkan
dan aku nmpk dia cam terlebih hepi lak dpt aku
hahaha.......hmm
aku plik gak cne dia ley suka aku ek
aku nie dh trok perangai nye
cm anak setan un d gak
sosial nye yg amat
ish3
p alhamdulillah dari sehari ke sehari
dia berjaya mengubah aku
mawaddah sekarang dh bertukar transformasi nieh
dari jahat jadi baik
dari nakal jadi bek
dari malas jadi rajin
hahaha
p aku salu gak rungut
haha
p aku cuba jugak untuk berubah seboleh yg aku mampu
p dlm penukaran transformasi nieh
aku jadi lemah
dah salu sangat bergantung kat dia
dah xreti nak berdikari
haha
terok kan
baru2 nieh handphone aku kene mik
aku jadi bengong seketika
hampir sebulan r gak aku camtu
aku jadi hilang tempat bergantung
alhamdulillah dia memahami
oleh itu aku jadi sayang dia sangat2
aku x sanggup nak lepaskan dia
aku terasa cam nak sehidup semati ngan dia
hahaha
terjiwang r lak
okla sampai sini jela
bye





p/s: hope hubungan kami berkekalan hendaknya dan diterima keluarga masing2 yg agak cerewet nampaknya...huhuhu

No comments:

Post a Comment