Followers

Wednesday, December 9, 2009

~luahanku~

rupa rupanya tanggungjawab menjadi anak sulung nieh berat
xsangka btol aku
harapan keluarga terhadap anak sulung nie mmg tinggi dan menggunung
ah xsgup rseny ardah nk cte
setiap ibu bapa ada cara mereka tersendiri untuk mendidik anak2 mereka
samala cm ayah & umi aku
cara mereka arghh kdg2 aku rasa dyorg nie ikot emosi
ayah mungkin kurang kowt tapi umi ardah ya...
satu hari kalo dy x tengking aku raseny x aman kowt
ish3 xbek tol aku nie
haha
next year aku dh spm
wahhh pekse penentu masa depan uh
ari uh mik result akhir thn kt skola
xsangka tol terok btol result aku
hahaha
aku pegi ngan umi yela ayah xd dy g mnunaikan haji
arghhh bile dpt je result u mulut umi un dh mcm bertih jagung
bebel je dpn teacher huda
huhhuhuh malu btol aku p nk wat cne aku la pnyebabny
umi jadi cmtu
huhuhu malu btol dgn teacher,bob sam,kihidir,muaz
huaaaaaaa
skali depan teacher gak umi wat keputusan nak mik fon aku
hmm dh bpe kali dh dy ckp p x wat un
hmm p kali nieh aku tau dy dh tekad
aku un mula gtau sume kwn2 aku
arghh sdey gak coz terpakse berpisah dengan yg tersayang uh
tapi nak wat cne kn
aku hormat keputusan dy uh
skg d la dekat seminggu dh aku bebas dari handphone aku uh
best jugak ley concentrade study
hahaha
aku un dh mula biasakan diri dgn ketiadaan handphone tp kdg2 rse susah gak
kebebasan aku un sedikit demi sedikit telah ditarik
dan sekarang aku kosong
otak aku telah dipaksa untuk dipush blaja
arghhhh aku benci untuk dipaksa dan dikerah seperti itu
huhuhu
apala nasib anak sulung seperti aku nieh
dan mulai dari detik itu
aku telah mengeset otak aku
utk buat je apa yg umi suruh
dan xbnyk ckp
skg aku dh jadi cam nerd je kt umah
owg ckp sepatah aku ckp sepatah
hahahaha
mungkin itu terbaik dari aku berkata-kata
dan memberontak
aku tak nak hilang hormat kt umi
walau sbenarnya aku dh sakit hati sgt ngn dy
ayah pernah ckp kalo ayah boleh tahan
18thn ngan kerenah umi kenapa tidak kakak
kakak ngan ayah kn bnyk persamaan
perangai kite same
perngai kakak wat ayah insaf selame nieh
dan ayah bnyk bersabar dgn perangai kakak sbb ayah pun seperti itu
oleh itu sampai ke hari ini aku still bersabar
semuanya kerana aku sayangkan keluarga nieh
aku tau kalo aku susah cne un dyorg jugak yg akn bntu aku
keluarga akn tros setia dgn kita dari kwn3
oleh kawan2 aku sekalian hargailah keluarga anda
mugkin anda x senasib dengan saya
anda mungkin xpaham penderitaan saya
pengorbanan saya selame nieh terhadap keluarga nieh
dan tiada siapa yg phm hati ini kecuali ayah ardah
dan sahabat2 tercinta amira,aliya, dan muaz
bak kata pepatah berat mata memandang berat lagi bahu yg memikul
sayangi dan hargailah keluarga anda dan org tersayang


p/s:ardah cite nie xd niat utk burukkn sape2 niat ardah cume ingin kongsi cerita yang mungkin korg xtau disebalik diri mawaddah yg korg kenal selame nieh......jadi inilah mawaddah yg sebenarnya





No comments:

Post a Comment