Followers

Friday, April 19, 2013

bUaT sAhAbAtkU mUaZ

ASSALAMUALAIKUM....

saya tak tau r awak baca ke tak
tapi tujuan post n ditulis sebab saya mmg da buntu habis da
nak selesaikan masalah kita
kita kenal da 4 sem
so kali n 1st time kita gaduh
actually bukan nak gaduh pun
dan saya pun tak tau kenapa saya jadi macam uh
kita tukar gelaran dan itu memang menyentapkan saya
but takde apa un 
just need time to change it
AND 
xde pape pun
yang menyebabkan saya jeles ke apa
sebab kita hanya kawan
dan takde pape hubungan istimewa lain
melainkan kawan rapat kan
tu hak awak la nak kawan ngan mereka
so saya pun rasa awak berfikiran begitu
tak taula dari mana awak rasa saya jeles tuh
mungkin ada sedikit sebanyak tindakan saya yang serupa begitu
tapi jujurnya tiada
antara kita memang takde rahsia
dan antara kita memang sepatutnya tiada penipuan
tentang result tuh
ya saya mengaku saya menipu
atas niat nak bergurau
saja-saja
dah lame xkena kan awak
yela asyik saya je terkena kan
sepanjang 2 minggu awak kat sini
but unfortunately
awak dah tau terlebih dahulu pagi esoknya
sebelum saya sempat bagitahu yg sebenar
takpe r kan
then mesej awak macam marah2 saya
saya malas nak balas
sebab saya tengah ada konflik pasal grup research
awak kol ptg uh 
dan masa uh saya tengah tido
nak menghilangkan tekanan
bangun2 baca mesej awak yg macam uh
sentap memang sentap
mungkin cara awak baca mesej uh dengan nada marah
dia jadila macam saya marah awak
sedangkan saya xmarah pun
entahla
saya tak nak hubungan kita jadi macam nieh
tapi dah jadi pun
dan semuanya kerana saya
saya tak dapat nak mesej awak malam smlm 
sbb kedit habis
dan saya hanya mesej awak kat fb
ya emosi saya tgh tak stabil
dan bila saya baca pagi tadi awak balas mesej kat fb saya
saya sedih sangat
tersangat sedih awak
seolahnya
hubungan persahabatan kita selama 4 sem n
putus macam tuh je
saya mencari kekuatan semula
saya nak awak dan saya macam dulu balik
kawan yg baik
bila saya ada masalah saya mengadu kat awak
ptg tadi saya kol awak awak xangkat
oh sedihnya
saya nak mengadu kat awak
saya tak tahan kot tekanan pasal research nie
end up saya nangis sorang2
tak pernah saya nangis tanpa awak tau
sakit tau nangis sorang2
entahla
awak,
saya minta maaf sebab buat hubungan persahabatan kita
yg dah 4 sem nieh
berkecai sekelip mata
saya harap awak maafkan saya
terima la saya jadi kawan awak balik
huuu
sapa nak dengar saya nangis lagi da
:'(

cacatan kaki : saya sayang perasahabatan kita...dan sori memang salah saya

sorry awak..kesalahan saya sgt besar
coretan hati oleh,

No comments:

Post a Comment