Followers

Monday, March 4, 2013

TeRsAlAh LaNgKaH

ASSALAMUALAIKUM.....


lumrahla jadi manusia kan
terkadang kita akan tersalah bicara
tersalah langkah
huhu
:'(
macam saya juga
buat pertama kalinya 
tersalah langkah dalam memberi hati
dan menerima hati
tidak di jangka perkara ini bakal berlaku
sangkanya tiada lagi yg akan hadir mengetuk pintu hati
buat masa ini
apa kan daya tibe2
ada sesorang yg telah mengetuk pintu hati
siapa?..
saya pun xpasti
xpasti dgn sesuatu perkara
tak pasti dgn masa hadapan
penantian?
ya penantian yg bakal di pilih
selain berusaha dengan berdoa 
agar di temui dengan sesorang 
yang dapat membimbing diri ini yg jahil

............

Ya Allah jika dia benar jodohku
tetapkanlah dia di hatiku
jika bukan padamkanlah ia dari ingatan ku
jadikanlah kami bersahabat sahaja
kerana aku tidak mahu ada yg tersakiti kerana kepentingan ku
amin~

....................

mngkin ada yang akan kata
fightla untuk dapatkan hak kau
tapi bagi saya
jika benar dia milik saya
dia tetap milik saya
buat masa ini dia milik Allah dan saya juga milik Allah
jika Allah izinkan kami bersama
InsyaAllah kami akan bersama
walaupun sekarang nieh dia ada orang lain
bukan cara saya
meruntuhkan perhubungan org lain
demi kepentingan diri sendiri
semata-mata
ya..saya sayang dia
tapi dia dah berpunya pun
saya tau
dan dia pun tahu siapa
jika diizinkanNya xkemana juga kan?
duhai hati sabarlah dikau



cacatan kaki : perasaan sayang terbina dlm dirinya mungkin kerana sifatnya simpati terhadap nasibku dan dalam diri aku pula adalah kerana mungkin daripada hati ini telah lama x diisi jadi dy ada macam jakun la..hihi.

coreta hati oleh,

No comments:

Post a Comment