Followers

Saturday, March 30, 2013

mInGgU - mInGgU gEnTinG

ASSALAMUALAIKUM......



baru baru nieh saya baru habis exam
alhamdulillah ada yang dapat jawab dan ada yang tidak
standard student r kan
heeee
tapi saya still berdoa dan mengharap segalanya baik-baik sahaja
huuuuuu :'(
walau ada lecturer kata kami teruk
saya harap ia tidak teruk mana pun
huaaaa
berdebar



next week dah nak start klinikal ngan psychiatric plak
oh my
xtau nak wat cne
sbb still xbole nak bayang cane nk handle
sbb xpna tgok mereka2 nieh dari sem1
huhuhu
kesilapan awal
takpe la
doa-doa moga dipermudahkan segalanya
dan dapat lulus dengan jayanya
huhu
pesakit Hospital Permai dan terapis
sila beri kerjasama ye
saya budak baru belajar
>,<"




hmm by the way
this week
kitorang satu kelas
tersangatlah busy dengan proposal research
ah!!!...gila
macam2 masalah yang timbul
kumpulan saya
adalah dekat 5 kali kot tukar tajuk
HAHHAA
finally stick pada komuniti lagi
redha jela org kata susa tajuk uh
huuu
para pengguna kerusi roda sekitar JB 
sila beri kerjasama kepada kami ek
huuuu
banyak halangannya masa nak menyiapkan proposal n
first berkenaan waktu hantar
yang acap kali berubah-ubah
second masalah kefahaman tentang research sendiri
i mean
tentang kepentingan kajian bagai2 tu la
third
masalah supervisor yg tersangat ramai nak tolong semak keje kami kan
HAHAHA
yg n saya xpaham
heee
xpe r abaikan
dan kerana seseorang inilah group kami da 5x tukar tajuk
huaaaaaa
*semoga tabah rakan2*
 lastly,
saya jatuh demam balik dari rumah pakcik
wedding sepupu kan
dan ini telah menjadi limitasi kajian kami
HAHAHA
*suka2 je*
xpela walau saya xsihat
saya xkan bebankan ahli kumpulan saya
ubat still on
tapi tula saya banyak bersengkang mata
tahan kesan ubat
sampai abg angkat saya yang nurse
bebel kat saya sebab xrehat
sebab uh xla suhu masih xturun
heee
maaf abg...adik terpaksa
lalala~
okla nak sambung buat research n
doakan saya sihat sejahtera selamanya
doakan saya lulus exam mid sem n
doakan saya berjaya menyiapkan 
dan menyudahkan tajuk research yg mncabar ini
serta
doakan saya berjaya lulus klinikal psychiatric semester ini
saya nak balik Muar sem depan ^^,
amin~


this is my research group....STRESS!!

cacatan kaki oleh,

2 comments: