Followers

Friday, July 9, 2010

khas buat awak yg disayangi


buat seseorang yang saya amat2 sayang,

happy anniversary sayang,

(12 july 2010)
sorry sebab menghuru-harakan hubungan kita
sorry sebab cemburu xbertempat
sorry sebab marah3 awak
marah la saya lik cm mne sy marah awk dulu
mse awk cmburu buta

wah sesungguhnya
saya dh xdpt nk sorok dh
yg saya dh sayang awak sangat2
awk mmg btol3 dh berada di dalam hati saya
once i see that happen in front of my eyes
i sakit sgt
and now i faham knpe dulu awk jd cmtuh gak
huhu
sorry my dear,
sorry sgt3 abg
sayang minx maaf sgt
.................................................................



memandangkan saya suka bunga ros putih ngn sedikit bunga ros pink
cm kat gambar uh
so, sebagai hadiah untuk awak sempena anniversary nieh
and sebagai tanda minx maaf saya
saya bg la nieh eh
BUT,, only in dream
mahal kowt nk li sejambak bunga



eh3
cukupla smpi sini je eh
malu r lak org lain bce t
yg len secret3
ne ley gtau korg
point aq nk minx maaf ngn dy je
tapi aq segan kowt nk jmpe
so disebabkn aq tau dy bukak blog aq salu
so aq post kt sini jela
jimat posmen
kui3
hmm,
td abg umy dh ceramah aq dh
dy kate aq ske pk bkn3
huhu
eh3 aq bru perasan aq pgil dy apa kat ats uh
ish3 dh lme xpki gelaran uh
ha malunya....
oh damn!!!
mne aq nk letak muka nieh

abg umy cepat tolong sorok muka adik
dh merah dh nieh
huhuhu

No comments:

Post a Comment