Followers

Wednesday, June 5, 2013

c0nFerEnCe pUnYa cErItA

ASSALAMUALAIKUM....



alhamdulillah 29hb May telah diadakan conference kami
rehearseal diadakan sehari sebelum tuh
DAN ye
perkara yg amat ditakutkan itu yg berlaku
pengarah projek ada hal
terpaksa tarik diri
di saat-saat akhir yg genting
so jadinya
ijam,saya,kak husna ngan hanim serta brenda
kne amik alih tugas dy
agak serabut jugak r
and finally alhamdulillah
ianya berakhir dan selesai
dengan jayanya
walau banyak konflik yg berlaku 
sebelum semasa dan selepas
akan tetapi
saya tetap bangga dengan budak kelas saya
yg telah handle tugas masing2
saling bantu membantu
serta masing2
telah cuba sedaya upaya melakukan yg terbaik
saya sayang classmate saya
muah !
=)
terima kasih juga kepada kak dewi
sebab banyak membantu kami
beri idea bagai
love you ma
muah !

cacatan kaki : pengalaman pertama jadi AJK protokol dan majlis conference ini amat menarik!....

muka penat setelah seharian menguruskan majlis 
dan menjadi PA terhebat buat Pn.Aumil
alhamdulillah stamina kuat haritu
walau jatuh tangga sekali
coretan hati oleh,

No comments:

Post a Comment