Followers

Friday, May 24, 2013

kEnTaNg RM2~dIsEtIaP jAm 11pm

ASSALAMUALAIKUM.....



rutin mingguan kami
setiap hari sabtu jam 5ptg akn ke pasar mlm
hmmm....
oleh hal yg demikian 
menu yg biasa akn aq beli memang kentang RM2
setiap minggu
di kedai yg sama 
dengan orang yg sama dari sem 1
orang uh memang la baik
suddenly dia da hilang masa sem 4 n
aq un xberapa nak amik pusing
tapi sedar kehilangan dy uh
suddenly baru2 n dy muncul balik 
dan dia menghulurkan salam perkenalan
sejak dari tu
setiap jam 11 mlm 
dia akan kol
da macam jadi rutin pulak
setiap hari menanti pulak nieh
pelik ja...
baru seminggu berkenalan
esok masuk r seminggu
xtau da n cane nak ngadap esok cane
sbb esok hari yg biasanya jumpa dia
erghhhh
btw
tadi memang kejadian yg xdisangka
dia muncul depan mata aku
secara tiba2 tanpa dirancang or berjanji
xtau la dy tuh muncul dari mana
tapi jujur
memang terkejut r
sampai skg dok fikir dy muncul dari mana
aish3...
mlm nieh dy xkn kol rasanya
sebab aq off fon
mls nk charge fon yg da hbs bateri
HAHAHA
nasib r kan



cacatan kaki : hanya berkawan sahaja...ada yg da ada depan mata sebenarnya tapi dok main tarik tali sgt ngan aku kn aq da tmbh lg koleksi,....haish...kepada awak tuh cubala serius saya serius ngan awak awak tuh main2 plakkan

untuk awak yg sedang bermain tarik tali
coretan hati oleh,

2 comments:

  1. tahniah.... hehehee....... maybe he's the one.... may the best that God has chosen be with you.... Amin..... hehehe

    ReplyDelete
  2. erkkkk...xkot...entah r hati aku masih xbersedia...aku masih nk enjoy

    ReplyDelete