Followers

Sunday, April 14, 2013

kLiNiKaL

ASSALAMUALAIKUM.....


alhamdulillah da tamat sesi klinikal psikososial
untuk 2 minggu ini
di Hospital Permai Johor Bahru
semoga exam final baik2 sahaja
7 Mei 2013 to go
fighting!
2 minggu berkenalan dengan mereka
meninggalkan kenangan yg indah
terutama bersama orang yg da memang kenal n rapat
hihihi
but this time
feel different sikit
aku yg berubah ke
or aku yg terlebih touching
entah r
cannot describe
the heart
so,kubrkan balik r
kawan baik ni plak si Faiz dok la dengki kan
kata aku suka mamat uh
hoi ko gila aku nak suka dy
mampos aq t
haih
ibarat langit dan bumi je kitorg n
dahla xyah r
but still enjoy dengan dy
ahaha!
macam2 perangai yg aku knl
dan 2 minggu n penuh dgn kenangan
yg dah aku cipta unutk korang
semoga korang pun menyimpan kenangan itu bersama
keep in touch okay
Good Luck for final
jumpa lagi
daaaa~


~team HPJB sem4~


sesi pembaziran duit dekat game patung n demi aku ^^,

penat tau teman si jejaka bershopping...balik2 kedai gadget kedai game
xpaham aku

cacatan kaki oleh,

No comments:

Post a Comment